AVTOMOBİL MÜHƏRRİKİNİN AŞRI DƏRƏCƏDƏ QIZMASI. BU BAŞ VERDİKDƏ NEYLƏMƏLİ.
Artıq yay ayları gəlir və soyutma sistemlərində nasazlıq olan avtomobillərin problemləri daha tez üzə çıxmağa başlayacaq.
Avtomobillərdəki mühərrik sistemləri onlarla hissənin aktiv şəkildə işlədiyi mürəkkəb bir aqreqatdır.Bu o deməkdir ki, daimi sürtünmə şəraitində olan hissələr yüksək temperatur yaradır.
Avtomobilin mühərriki niyə həddindən artıq qızır?
Mühərriklər bir çox səbəbə görə həddindən artıq qıza bilər.Dövriyyədə olan soyuducu mayyenin sızması zamanı, yetərsiz fan çatışmazlığı, dövriyyə pompasının və termostatının nasazlığı və isti gündə uzun müddət tıxacında sürmək həddindən artıq istiləşməyə səbəb ola bilər.Çünki bu, soyutma sisteminə gərginlik yaradır.
Mühərrik həddindən artıq qızdıqda nə etməli?
Kondisioneri söndürün və qızdırıcını yandırın.Həddindən artıq qızma halında əsas məqsəd həddən artıq qızmış mühərrikdəki gərginliyi azaltmaq və onun soyumasını təmin etmək olduğundan, ilk iş kondisioner işə salındıqda onu söndürməkdir. Sonra qızdırıcını təni peçi işə salmalısınız.Bir az məntiqsiz səslənsə də, bu, mühərrikdən istiliyi çıxarmaq üçün çox faydalı bir üsuldur.
Avtomobilinizin həddindən artıq qızdığını hiss etdikdə əvvəlcə maşını təhlükəsiz yerə çəkməli və sonra mühərriki söndürməlisiniz. Yaxşı olar ki, kapotu açın və mühərrikin soyumasını ən azı 30 dəqiqə gözləyəsiniz. Mühərrik soyuduqda siz tez-tez temperatur göstəricisinin ideal diapazonda olub olmadığını yoxlaya bilərsiniz.
Əgər soyuducu suyun səviyyəsi aşağıdırsa, siz mühərriki tez doldurmaqla onu qorumağa və həddindən artıq istiləşmənin qarşısını ala bilərsiniz. Amma mühərrik soyuduqdan sonra mayenin doldurulması daha təhlükəsizdir.
Mühərrikin həddindən artıq istiləşməsinin qarşısını necə almaq olar?
Avtomobilinizdən yaxşı xidmət gözləyirsinizsə, ona lazımi diqqət yetirməlisiniz. Mühərriklərin həmişə yüksək temperaturda işlədilməsi müxtəlif hissələri zədələməklə ciddi maddi ziyana səbəb ola bilər. Bu səbəbdən mühərrikin soyutma sistemləri və baxımı çox vacibdir. Soyutma sistemləri dövri texniki xidmətdə nəzərdən keçirilsə də, sizin də etməli olduğunuz bəzi müntəzəm yoxlamalar var. Radiator mayesini və şlanqını yoxlamalı, soyuducu suyu azaldıqda elave etməli və temperatur ölçən kimi sistemləri mütəmadi olaraq yoxlamalısınız. Bundan əlavə onuda qeyd edim ki avtomibilin soyutma sistemində olan antifrizin moni etilen qlikol faizi nə qədər çox olarsa buda qaynama dərəcəsinin daha çox olmasına gətirib çıxarqcaq. Yəni ki siz antifrizə nə qədər çox su qatsanız bir o qədər qaynamaya daha meyilli olacaqdır. Bunun üçündə antifriz dəyişərkən su və konsentrat qarışımında düzgün proporsiyaya əməl etməkdə fayda vardır.
Oxuduğunuz üçün təşəkkür edirik. Sizə maraqlı olan mövzular barəsində şərh bolmısində yazsanız növbəti maarifləndirici yazımızı o haqda edərik.
Avtok1ub yağ mərkəzi, 2019-cu ildə öz məhsul portfelini genişləndirərək bir çox dünya brendlərinin vətənimizdəki satış nümayəndəsi olaraq tanındı.