KOLLUĞA GİRMƏMƏK ÜÇÜN ABS SİSTEMLƏRİNİN AVTOMOBİLDƏ ÜSTÜNLÜKLƏRİ VƏ NÖVLƏRİ.
Əksər sürücülər "anti-lock əyləclər" və ya ABS termini ilə tanışdırlar. Bununla belə cox az sürücü üç növ ABS olduğunu bilir.
Dörd Kanal, Dörd Sensor
Dörd kanallı, dörd sensorlu ABS sistemi hər təkər üçün fərqli klapan, həmçinin dörd təkərin hər biri üçün ayrıca sürət sensoru ayırır. Bu, ən yaxşı sistem hesab olunur, çünki o, ən böyük əyləc gücünün əldə olunmasını təmin etmək üçün hər bir təkəri izləyir.
Üç Kanal, Üç Sensor
Üç kanallı, üç sensorlu ABS hər iki ön təkəri fərdi klapan və sürət sensoru ilə təmin edir. Bununla belə, arxa təkərlər arxa oxda yerləşən bir klapan və bir sürət sensorunu paylaşmalıdır. Dördtəkərli ABS sistemi olan pikap maşınları adətən üç kanallı, üç sensorlu ABS sisteminə malik olurlar.
Bu xüsusi ABS sisteminin çatışmazlığı ondan ibarətdir ki, arxa təkərlər bir klapan və sürət sensorunu paylaşdıqları üçün onlara birlikdə nəzarət edilir. Buna görə də, ABS-i işə salmaq üçün hər iki təkər kilidlənməlidir. Yalnız bir arxa təkər kilidlənərsə, əyləcin effektivliyi azalacaq.
Bir Kanal, Bir Sensor
Bu ABS sistemində dörd təkərin hamısına nəzarət etmək üçün quraşdırılmış bir klapan və bir sürət sensoru var və arxa oxda yerləşir. Arxa təkərli ABS sistemi olan pikap maşınları adətən bir kanallı, bir sensorlu ABS sisteminə malikdir.
Üç kanallı, üç sensorlu ABS kimi, bu sistem də bir arxa təkərin kilidlənməsi riskini daşıyır və beləliklə, əyləclərin effektivliyini aşağı salır. Bu sistemi avtomobildə aşkar etmək kifayət qədər asandır, çünki T-fitinq vasitəsilə arxa təkərlərə gedən yalnız bir əyləc xətti olacaq.
Avtomobilinizdəki ABS ilə bağlı hər hansı sualınız və ya narahatlığınız varsa şərh bölməsində qeyd edin.Səhifəmizi bəyənməyi unutmayın.
Avtok1ub yağ mərkəzi, 2019-cu ildə öz məhsul portfelini genişləndirərək bir çox dünya brendlərinin vətənimizdəki satış nümayəndəsi olaraq tanındı.